Beauty

Tot ce trebuie sa știi despre Beauty Blender

Acum aproximativ un an am folosit pentru prima dată minunatul burețel roz, Beauty Blender. M-am îndrăgostit pe loc de modul curat și rapid în care îmi aplicam fondul de ten cu el și mai ales de aspectul tenului meu după aplicare. Îmi place acest produs pentru că poți să aplici orice fond de ten cu el (și nu numai), este practic și poate fi folosit chiar dacă ești sau nu make-up artist.

Folosindu-l, am vrut să știu mai multe detalii despre produs, am investigat și am descoperit că:

⭐ Beauty Blender-ul a fost conceput încă din anul 2002 de către make-up artistul Rea Ann Silva.
⭐ Are un design în forma de ou, ceea ce îi permite aplicarea chiar și în zonele cele mai mici ale feței.
⭐ Atunci când ia contact cu apa, își dublează forma.
⭐ Compoziția lui ii permite să retina apa, dar nu absoarbe produsul folosit.
⭐ Nu conține latex și poate fi folosit pe orice tip de ten.
⭐ Mereu se folosește umezit; niciodată uscat.
⭐ Burețelul se spală de fiecare data după/ înainte de aplicare. Nu se folosește niciodată de doua ori, fără a fi spălat (ceea ce eu nu fac, de lene desigur). 
⭐ Îl poți curăța cu soluțiile speciale pentru Beauty Blender sau poți opta pentru varianta economa, și anume detergent de vase.
⭐ După folosire sau curățare, nu pune burețelul într-un loc închis, ci lasă-l la aer pentru a se usca.
⭐ Beauty Blender-ul Original este burețelul roz cu care se aplica fondul de ten.
⭐ Au apărut și variantele de Beauty Blender Micro Mini, ideale pentru aplicarea corectoarelor sau produselor în zonele foarte mici ale fetei.
⭐ Beauty Blender-ul Negru (Pro) se folosește pentru aplicarea bronzerului, produselor închise la culoare. A fost creat special pentru make-up artiști.
⭐ Cu Beauty Blender-ul Alb (Pure) se aplică produse de îngrijire a pielii, bazele de machiaj sau cremele hidratante. Perfect pentru tenul sensibil, asigură o aplicare mătăsoasă.
⭐ Beauty Blender Blusher a fost creat în dimensiunea ideală pentru aplicarea blush-ului cremos sau pudră.
⭐ Mișcarea corectă în aplicarea produselor cu orice tip de Beauty Blender este prin tapotare și nu prin tragere.

Acest articol l-am scris și pe Blogul Lecții de machiaj, iar burețelul îl poți găsi AICI.

ou cristina

img_6829

Leave a Reply

