Some thoughts

01.07.2017 – Îmi propun!

M-am oprit pentru o perioadă. Nu mai aveam inspirație, eram mai mereu stresată, nu aveam timp și simțeam că fac totul prost. Chiar dacă lucram ceva timp la o idee, rezultatele nu mă mulțumeau și mă gândeam dacă nu cumva fac asta în zadar. Am realizat însă, că acest lucru este în mintea mea mai mereu, deci cum să renunț?! Dacă îmi oferă și o parte mică de fericire, de ce să nu o accept?

Nu sunt genul care cumpără multe produse, inutile pentru mine, de make-up, haine sau altele, doar pentru a le poza și a-mi spune părerea într-un articol. Nici nu îmi place să fac ceva doar că e în vogă pentru restul sau nu mă pasionează. 

Am ajuns deja în a doua jumătate a acestui an, iar eu îmi propun:

  • Să încerc să fiu mai optimistă și să nu îmi fac griji pentru ceea ce nu s-a întâmplat încă.
  • Să mă bucur de toată vremea; de ploaie (care e superbă vara), de soare, de tot.
  • Să citesc mai mult. Să scriu mai mult.
  • Să fotografiez ce este frumos pentru mine.
  • Să apreciez mai mult, să judec mai puțin.
  • Să cresc, la figurat.
  • Să iubesc. Să fiu fericită.

img_6829

Leave a Reply

