Lifestyle · Some thoughts

10 minute

10 minute de timp pentru mine.

 

10 minute închid ochii și încerc să mă gândesc la… nimic.

10 minute ascult melodia preferată pe repeat.

10 minute cânt în duș.

10 minute dansez fără să mă vadă nimeni.

10 minute citesc câteva pagini din cartea preferată.

10 minute mănânc un desert  bun.

10 minute îmi prepar cafeaua favorită.

10 minute mă relaxez.

10 minute mă uit în tăcere pe fereastră.

10 minute mulțumesc pentru tot ce am și sunt.

blog

img_6829

4 thoughts on “10 minute

Leave a Reply

