DIY · Lifestyle

Relaxare prin pictură

Când frigul de afară strigă tare că este iarnă adevărată și deja te-ai săturat de mall-uri, nu-ți mai rămâne de făcut decât să stai în casă, la căldură, setat pe modul cozy. Mie nu îmi displace asta, mai ales că îmi oferă timp să fac multe lucruri care îmi plac, să descopăr activități interesante și creative.

Un lucru care mi-a plăcut de mică să-l fac este pictatul. Însă, nu am un talent nativ la așa ceva și nici nu am mai îndrăznit în ultimii ani să încerc. Asta până am descoperit că există o metodă super simplă și care îți promite un rezultatul surprinzător de bun. Trebuie doar să „joci” după reguli, iar la sfârșit te poți mândri cu ceea ce ai realizat!

10

11

Tabloul de tipul DIY îl găsești aici și poți alege din o mulțime de modele, de la animale și clădiri, la flori și persoane celebre (ex: Marilym Monroe, Audrey Hepburn).
Pictura pe numere este un mod foarte simplu de a te distra, a fi artist și a te relaxa. Șirurile de pe tablou conțin numere care corespund cu cele de pe acuarelele acrilice. Setul vine la pachet cu tot ce ai nevoie; pânza albă, instrucțiuni, acuarele acrilice, trei pensule de diferite mărimi și clame de metal pentru agățarea tabloului.

8

4

5

c

Eu mă relaxez într-o seară de weekend cu un pahar de vin și cu pictura pe numere. Tu?

img_6829

One thought on “Relaxare prin pictură

Leave a Reply

