Beauty

BUCLE RETRO cu ondulatorul triplu UPGRADE NEWAVE

De puține ori apelez la serviciile unui hairstylist pentru a-mi aranja părul atunci când merg la un anumit eveniment sau când pur și simplu vreau să îi acord mai multă atenție. Am descoperit o variantă mult mai rapidă, cu o investiție minimă. Din magazinul online www.visuel.ro  îmi pot cumpăra tot ce am nevoie și așa, mă bucur de produse cosmetice profesionale ori de câte ori doresc.

M-am gândit ca în perioada sărbătorilor de iarnă să îmi aranjez părul altfel decât am făcut-o până acum, așa că ondulatorul triplu Upgrade Newave părea a fi opțiunea perfectă și …NU m-am înșelat!

Cu ajutorul acestui ondulator profesional am obținut valurile retro pe care mi le doream de mult. Este „unealta” ideală pentru un look aranjat, diferit, dar ușor de realizat, pentru că ondulatorul triplu Upgrade Newave este mai mult decât simplu de folosit, are o durată de încălzire scurtă, iar învelișul este ceramic. Temperatura este reglabilă, ajungând până la 230°C, ceea ce reprezintă un beneficiu în folosirea produsului.

Mi-a luat mai puțin timp ca de obicei să îmi aranjez părul, iar rezultatul mi-a plăcut la nebunie. Ce m-a surprins de-a dreptul a fost că nici după multe ore de plimbat în frig și chiar nici după 2-3 zile, părul meu nu și-a schimbat forma. Aveam aceleași valuri și nu am folosit nici măcar fixativ. Și, pentru că în această perioadă electrizarea părului reprezintă o mare problemă din cauza folosirii fularelor sau căciulilor, acest ondulator ajută la crearea ionilor negativi care îi neutralizează pe cei pozitivi, adică pe aceia responsabili de procesul de electrizare a podoabei capilare.

Pentru mine toate aceste lucruri sunt extrem de rar întâlnite la coafările anterioare cu alte produse, însă acest ondulator profesional și-a făcut treaba excelent!

newave-12

Îți recomand cu toată încrederea produsele profesionale de pe www.visuel.ro și te asigur că o să fii la fel de impresionat/ă ca și mine.

img_6829

Leave a Reply

