Beauty

Bucle rebele cu ONDULATORUL CONIC PROFESIONAL IRON-X

Cine nu și-ar dori să se trezească în fiecare dimineață cu un păr strălucitor, fresh și cu un volum cum doar în reclamele de la televizor mai vedem?
Dar cum majoritatea dintre noi nu avem un hairstylist personal și nici nu ne-a înzestrat mama-natură cu un păr ca al lui Rapunzel, trebuie să petrecem ore bune pentru a-l aranja.
Da, da.. ORE! Pentru că parcurgem multe etape până să facem „marele” pas pe ușă și să ieșim în lume.

gif1

Pe mine nu mă reprezintă părul drept, așa că de foarte puține ori optez pentru varianta aceasta.
Părul meu este destul de rebel, de puține ori mă surprinde și se aranjează cumva singur, scutindu-mă de acest chin. Pentru a nu avea un aspect prea răvășit, apelez la ondulatoare sau perii de păr.
De curând am descoperit un magazin online ideal atât pentru femei, cât și pentru bărbați.

www.visuel.ro este magazinul de produse profesionale, de calitate superioară, fabricate de producători recunoscuți în întreaga Europă. Nu m-am putut abține, așa că mi-am achiziționat un super produs, care mă ajută să îmi aranjez părul simplu și rapid. Cam așa:

Cu Ondulatorul Conic Iron-X, părul meu are un aspect natural, mult volum, iar buclele chiar rezistă! Ce-mi place la acest ondulator este că îl protejează în timp ce îmi coafez părul, datorită învelișului de ceramică și turmalină.

Sunt foarte mulțumită de alegerea făcută pentru că este ușor de folosit, eficient, iar rezultatul este cel pe care mi-l doresc! Buclele mele au un aspect natural mulțumită tamburului care are un vârf de 13 mm și o bază de 25 mm, iar orele de care menționam mai sus nu mai sunt chiar ore deoarece ondulatorul are un timp de încălzire foarte scurt.

gif2

Iar dacă nu știi ce cadou să cumperi de Crăciun unei persoane dragi sau chiar să îți faci ție un cadou, pe www.visuel.ro cu siguranță vei găsi unul potrivit!

Mai mult, pentru a face pe cât mai multă lume fericită de sărbători, magazinul online Visuel îți oferă CADOU un voucher în valoare de 60 lei prin utilizarea codului “CRISTINAPAR06!

* Voucher-ul se aplică doar comenzilor de minim 200 lei și nu se cumulează cu alte oferte și promoții.

SHOPPING PLĂCUT! 

2

img_6829-9

Leave a Reply

