Beauty · Lifestyle · Some thoughts

Mirosul unei amintiri

PARFÚM, parfumuri, s. n. 1. Miros plăcut; mireasmă (de flori). ♦ Miros îmbietor, apetisant. 2. Produs (lichid) cu miros plăcut, obținut prin amestecarea unor substanțe aromatice 3. Fig. Notă caracteristică, atmosferă specifică.

Atunci când miros un anumit parfum, parcă fac o călătorie în timp și îmi aduc aminte în ce moment l-am mai simțit și ce trăiam în acea perioadă. Este ceva destul de ciudat, pentru că nu mi se întâmplă asta doar cu un parfum în sine, pe care îl cumper din magazin, ci și cu mirosul dintr-un anumit loc sau un aliment specific și mai ales combinațiile de miros (portocalele cu frigul și ceaiul cald, mirosul de ploaie de vară și asfalt ud, pe care îl ador).

Dacă într-o perioadă în care am fost tristă am folosit un parfum anume, când o să îi simt mirosul, exact la acea perioadă o să mă gândesc.

Și de aceea îmi și place să schimb parfumul pe care îl am, iar aunci când o sticluță mi se termină, să achiziționez altul și nu același. Deși am câteva preferate, care sper să existe mereu pe piață. 😀

Unele dintre ele sunt următoarele și nu doar ce prefer eu, ci și ce puteți face cadou oricând fără teama de a da greș sau de a nu fi o alegere potrivită.

untitled-design-12

untitled-design-13-1

untitled-design-14

Ce parfum te reprezintă și ce amintire îți trezește?

img_6829

4 thoughts on “Mirosul unei amintiri

Leave a Reply

