Beauty · Lifestyle · Răsfăț

Răsfățul părului

img_2561

Îmi place să am părul sănătos și cât mai bogat mă tund din ce în ce mai des, iar o dată pe săptămână aplic un ulei și îl las peste noapte. De curând mi-am cumpărat șampon nou și un ulei de la Natural World, Argan Oil of Marocco, iat momentan sunt mulțumită, miroase frumos și spală bine părul.

••Moisture Rich Shampoo•• 
Promite că o să redea strălucirea părului și că o să îl protejeze și hidrateze intens. Este potrivit pentru toate tipurile de păr, în compoziția sa fiind ulei natural de argan.

••Moisture Rich Hair Treatment Oil••
Este folosit pentru a hrăni, hidrata și repara părul. Se poate folosi atât ca și ulei pentru a reda strălucirea părului, cât și ca tratament, care necesită a fi lăsat câteva ore pentru acționare.

••Argan Rejuvenating Hair Treatment Oil••
Sâmbătă noaptea sau vineri noaptea, dorm cu tratamentul de la Orlando Rita, aplicat atât pe vârfuri, cât și la rădăcini. Are o textură foarte grasă și hrănește bine firul de păr, dar este mai greu de îndepărtat la spălare.

 ••Silk Hair Mask with Olive Oil and Silk Protein••
După ce limpezesc șamponul, folosesc o mască de păr de la Kallos, dar nu pentru beneficiul ei propriu zis, ci pentru a descurca părul farte ușor. Nu folosesc balsam pentru ca îmi face părul mult prea moale și de nearanjat! Dar masca de la Kallos este perfectă și super ieftină (doar 6 lei varianta de 275ml).

••Lustrous Oil Serum••
După ce îmi aranjez părul, îmi place să îi ofer puțină strălucire cu uleiul de la L’Oreal, care stăpânește ușor și firele rebele.

img_2573

Cam așa încerc eu să îmi răsfăț părul după ce îl chinui puțin câte puțin în fiecare zi cu aranjat, coafat și multe alte nebunii.

img_6829

2 thoughts on “Răsfățul părului

Leave a Reply

