Goodies · Lifestyle · Răsfăț

Răsfăț la sfârșit de toamnă

Dimineața din ce în ce mai răcoroasă anunță cum toamna pleacă în grabă și nu-și mai lasă nici frunzele frumos colorate ca amintire, ci parcă abia așteaptă să le tranforme în frig, fulgi de nea și aer înțepător.

Încerc să mă trezesc și să mă bucur de ultimele raze de soare. Îmi pregătesc o cafea firbinte cu mult lapte și scorțișoara. Parcă numai în perioada asta are farmec. O torn în ceașca mea cu buline, că parcă așa are gust mai bun, și scot din cuptor (din pungă, de fapt) un croissant cu unt. Apoi tai cu grijă două felii de cozonac pufos cu mac (cumpărat și el :D), pe care îl savurez împreună cu restul deliciilor mele. Da! Mă răsfăț!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Ploile se încăpățânează să șteargă orice urmă de toamnă și cred că se opresc abia când în locul lor vin fără milă munții de zăpadă. Dar când e ploaie, e și recoltă. Sau cel puțin așa spuneau bunicii.

Iar eu am „cules” un măr, o gutuie și o pară, să-mi pregătesc ceva bun, gustos și simplu, pe care să-l pot savura în pătura mea caldă, departe de vântul tăios și norii prea gri pentru gustul meu.

Am copt cuburi mici de măr, gutuie și pară, învelite într-un sos dulce (și Bio) de agave, presărate cu puțin praf de scorțișoară. Iaurtul rece stinge din fierbintele fructelor, fiind numai bun de degustat.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Dar ce prevestește mai mult iarna, dacă nu portocaliul din magazine? Acela dulce și zemos, pe care îl mâncăm cu bucurie indiferent dacă suntem copilași sau oameni mari și cu eternele noastre probleme. 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

O seară de luni răsfățată vă doresc! 🙂 

img_6829

 

 

9 thoughts on “Răsfăț la sfârșit de toamnă

Leave a Reply

