Beauty · Lifestyle

Curățarea feței cu OLAY

Pentru mine contează mult ca tenul meu să fie curat, ca la sfârșitul zilei să nu mai am niciun gram de machiaj pe față. De foarte mult timp am renunțat la demachierea cu șervețele umede, care era cel mai simplu mod, dar de la care îmi apăreau pete roșii și mă ustura fața, mai ales dacă trebuia să înlătur un eyeliner puternic.

Mi-am dorit o astfel de perie pentru curățarea feței și am început să caut review-uri pe Youtube și să-mi aleg una preferată, pentru că ele sunt multe, de la multe brand-uri. După multe căutări, peria de la Olay m-a atras cel mai mult atât ca și calitate, cât și ca preț.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Pachetul complet a fost compus din un Exfoliating Renewal Cleanser (177ml), Anti-Aging Cleanser (travel size, 20ml), aparatul Facial Cleansing (2 viteze) și o perie de curățat. Îl găsești și aici.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Fiecare rotație exfoliază ușor și curăță, lăsând fața curată și pregătită pentru hidratare. O folosesc atât înainte de aplicarea machiajului, cât și pentru îndepărtarea lui. Peria de curățare este rezistentă la apă, așa că poate fi folosită și în duș. Cu ajutorul exfoliantului, pielea rămâne foarte netedă și îți lasă o senzație foarte fresh. Cred că este un must-have pentru oricine vrea să aibă grijă de pielea lui, să o răsfețe și să o îngrijească.

anigif

 

img_6829

8 thoughts on “Curățarea feței cu OLAY

Leave a Reply

