Beauty

Coffee + Red Lipstick

Processed with VSCO with c1 preset

La toamnă îmi plac cel mai mult culorile și mai ales combinația între ele atât de perfect creată de natură. Iubesc nuanțele calde și senzația aceea plăcută de confort și sentimentul de acasă pe care ți-l oferă toamna. Iar dacă Doamne-Doamne ne oferă și o zi fără ploi, în care putem să ne plimbăm în parc printre frunzele ruginii atinse gingaș de razele unui soare pal, care răzbat ușor printre crengile copacilor, este minunat. Acestea sunt momente mici și neînsemnate, dar pe care eu le apreciez.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 

Am primit de la Melkior acest lipstick superb, pe o nuanță de roșu, care dă contur poveștii mele de toamnă și se încadrează perfect în peisaj. Eu folosesc rar rujuri, mai ales roșii, dar acesta este foarte calitativ, are o acoperire mare și este intens pigmentat. Se aplică ușor, nu usucă buzele, având un finish mătăsos, matifiant.

Mai multe tipuri (clasic mat, cremos, shiny) puteți găsi atât în shop-ul online (aici), cât și în magazinele Melkior din țară.

collage

img_6829

One thought on “Coffee + Red Lipstick

Leave a Reply

