Lifestyle

Fresh scent with LENOR UNSTOPPABLES

 

anigif3

 

Cel mai mult îmi plac mirosurile fresh, care mă duc cu gândul la o dimineață puțin răcoroasă de primăvară, care rezistă pe parcusul zilei și reîmprospătează fiecare moment.

Mereu îmi spăl hainele alegând o combinație armonioasă de mirosuri între detergentul și balsamul de rufe. Optez pentru tot ce înseamnă proaspăt și iubesc ca după ce fac o baie fierbinte, să mă pot îmbrăca în haine recent spălate și curate.

De curând am descoperit noul Lenor Unstoppables și pot spune sincer că în momentul în care am deschis cutia pentru a-i simți mirosul, m-am îndrăgostit rapid de produs, preferatul meu fiind varianta albastră, cea fresh, bineînțeles.

anigif1

Recomand produsul cu mare drag în toate cele 3 variante disponibile:

UNSTOPPABLES BLISS. Amestec floral-fructat de iasomie și fructe de pădure roșii, cu o atingere delicată de aromă de piersică.

UNSTOPPABLES LAVISH. Parfum gurmand de piersică, îmbogățit cu note cremoase și tonice de vanilie, cu accente de caramel.

UNSTOPPABLES FRESH. Parfum marin revigorant, cu aromă de citrice verzi și note dulci-fresh.

anigif

Perlele parfumate pentru haine durează până la 12 săptămâni și sunt foarte simplu de folosit. Pui câte perle vrei (în funcție de cât de intens vrei să fie parfumul) direct în cuva mașinii de spălat. Mostrele de mai sus sunt perfecte pentru travel sau dacă vrei să dăruiești unei prietene pentru a testa.

Lenor Unstoppables reprezintă un accesoriu pentru hainele tale care păstrează atât parfumul în țesătură, cât și calitatea ei.

anigif2

img_6829

2 thoughts on “Fresh scent with LENOR UNSTOPPABLES

Leave a Reply

