Beauty

Sunkissed „Violette” make-up with MELKIOR

2

1

Îmi plac culorile și încerc de fiecare dată să aleg nuanțe potrivite ochilor mei albaștri. Îmi plac fardurile care îi scot în evidență, pe care le pot asorta frumos hainelor mele și care să mă reprezinte.

Ca o surpriză plăcută a venit și acest fard de la Melkior. M-am îndrăgostit din prima de el și abia am așteptat să îl folosesc. M-a uimit cât de pigmentat este, iar acoperirea lui este foarte mare. Mă pot juca simplu cu nuanța, o pot combina frumos și pot transforma ușor un machiaj de zi. într-unul de seara, doar adăugând puțin creion negru.

img_1065

img_1066

img_1067

img_1068

img_1069

Fardul de pleoape „Violette” de la Melkior îl puteți găsi (aici) . Textura lui este catifelată, moale și aderă foarte bine la piele. Eu nu prea sunt adepta fardurilor sidefate pentru că nu mi se pare că mi se potrivesc la fel de bine ca cele mate, dar acesta este unul de o calitate foarte bună, nefiind vulgar și strident prin sidef. Cu siguranță o să încerc și alte nuanțe. Este accesorizat cu o mică oglindă care poate fi foarte utilă to go.

img_1072

img_1070

Creionul de ochi Khol îl puteți găsi (aici) și vi-l recomand cu mareeee încredere. În toată experiența mea cu dermatografe nu am folosit unul mai rezistent și de un negru atât de intens ( și utilizam zilnic în școala generală, așa să-mi conturez ochiul foarte mult, era un look statement  pentru mine și abuzam ca nebuna :)) ).

Cu ajutorul produselor Melkior, am reușit să dau contur look-ului dorit potrivit cu rochia mea violet!

melkior

img_1073

img_6829-9

8 thoughts on “Sunkissed „Violette” make-up with MELKIOR

Leave a Reply

