Beauty · Some thoughts

Frumoase cu și fără make-up

Noi, fetele, femeile, avem o replică pe care mereu o spunem: „Ne aranjăm, ne machiem pentru noi, nu pentru altcineva”. Iar eu nu cred că afirmația asta e în totalitate adevărată. Da, ne simțim mai bine în pielea noastră atunci când suntem aranjate, căpătăm o anumită încredere, ceea ce e și normal, suntem, fizic cel puțin, o versiune mai bună.  Dar câte dintre noi petrecem măcar o oră să ne „îmbunătățim” atunci când stăm singure în casă?!

Eu cel puțin când stau acasă nu mă machiez niciodată. Am renunțat să o mai fac și de multe ori când ies la cumpărături sau alte activități mărunte. Și asta de pură lene și de a-mi mai lăsa tenul să respire, nu din alt motiv, pentru că  îmi place foarte, foarte mult să-mi pictez fața.

nemachiat

Ideea mea este că de cele mai multe ori ne machiem pentru bărbați și pentru aparențe și pentru că avem impresia că se uită lumea urât la noi dacă nu o facem.

Am fost întrebată odată de o persoană, atunci când m-a văzut absolut nemachiată, dacă mă simt bine sau nu, pentru că eram cam palidă. Nu, așa sunt eu. Mi-am dat seama că reacția oamenilor nu ar trebui să fie ciudată atunci când mă văd rar FĂRĂ machiaj, ci plăcută atunci când mă văd CU.

Sunt absolut de acord cu persoanele care folosesc machiaj în fiecare zi, dar și cu cele care nu o fac. Atâta timp cât suntem îngrijite, suntem frumoase. Iar dacă motivele sunt cele potrivite, go ahead!

Și mai cred în ceva foarte mult.. Poate că nu frumusețea vine din interior, dar strălucirea, fericirea și bunătatea se reflectă cumva pe chipul nostru și cine știe să observe dincolo de machiaj, o va face.

img_6829

4 thoughts on “Frumoase cu și fără make-up

Leave a Reply

