Some thoughts

Scrisoare către mama

IMG_0579.JPG

 

Dragă mami,

Ești minunată!

Când o să am copii și eu, sper să fiu dedicată la fel ca tine. Sper să fiu o persoană fără pic de egoism, așa cum ești tu.  Să le ofer măcar jumătate din dragostea pe care mi-ai oferit-o tu mie, și măcar un sfert din atenție. Sper să fiu chiar și la fel de grijulie, să îi întreb și la 21 de ani dacă și-au încuiat ușa, așa cum o faci tu aproape în fiecare seară. Iar dacă o să învăț până atunci să fac și prăjituri ca tine, sigur copiii mei vor fi cei mai fericiți :)).  Sper că am moștenit și frumusețea și puritatea pe care ți-ai păstrat-o chiar și cu trecerea anilor.  Îmi doresc să nu uit lecțiile și sfaturile de la tine, să le pot spune și eu la rândul meu, ca să am siguranța că sunt cele mai bune.

Dar până atunci..

Îi mulțumesc universului și lui Dumnezeu că nu am toate hainele pe care mi le doresc și nici nu am un card nelimitat, dar am o mamă superbă, tânără, frumoasă și cea mai puternică femeie pe care eu o cunosc. Care ar putea trece peste orice, să muncească oricât și oriunde pentru binele nostru. Să traverseze lumea ca mai apoi să o vedem noi, datorită ei. 

Cu tot ce ești tu și vei fi vreodată, te iubesc!

img_6829

Leave a Reply

