Goodies

Mic dejun în pat

Bună dimineața !!!

Tind să cred că la micul dejun poți mânca mai orice, iar aceasta este masa mea preferată din zi. Așa de mult îmi place, încât iau micul dejun și la prânz și la cină câteodată.  Se pregătește cel mai ușor, după părerea mea, și poți combina multe ingrediente încât să obții preparate noi, gusturi deosebite și o cantitate hrănitoare.

Mai tot timpul când mă trezesc, îmi este o foame mare de tot.. Nu sunt norocoasă, din păcate, ca alte persoane care nu pot consuma alimente  timp de o jumătate de oră – o oră după ce s-au trezit.  Și cum foamea este mare, încerc să-mi prepar ceva rapid de fiecare dată.

Pofticioasă din fire, plăcerile mele culinare variază dimineața între sărat și dulce (deși în majoritatea cazurilor aș opta pentru sărat). Ca să nu fiu nevoită să stau în bucătărie în timp ce mănânc, mă adaptez repede și-mi prepar micul dejun într-un bol și cumva să nu fiu nevoită să folosesc cuțit. Când totul e gata, mă întorc repede în patul cald pentru a mai profita puțin de el, în timp ce dau drumul și la tv sperând că mai apuc măcar 10 minute din Neața cu Răzvan și Dani.

DULCE

  • O banană;
  • Câteva fructe de pădure congelate;
  • Fulgi de ovăz;
  • ¼ mango;
  • ½ nectarină;
  • 200 g iaurt.

img_0457

dulce

img_0463
”Something sweet like I love you!”

SĂRAT

  • O roșie;
  • Un avocado;
  • Telemea(după gust);
  • Sare, piper, busuioc uscat(după gust).

1

sarat

img_0468

img_6829

2 thoughts on “Mic dejun în pat

  1. Woa! Ce idei delicioase mi-ai dat! 😀
    Si eu mananc iaurt simplu cu fructe puse separat de mine. La inceput le amestecam fara sa tin cont de nimic. Gen banana & kiwi. Dar apoi m-am apucat de sala si am invatat ca nu e ok pentru digestie sa amestec fructe usoare cu fructe acide, pentru ca organismul nu stie pentru care dintre cele doua sa se pregateasca. O sa-ncerc si eu combinatia facuta de tine, dar cred ca inlocuiesc nectarina cu o piersica :D.

    Iar pentru a doua idee iti raman datoare. Ca eu pana acum reuseam sa mananc avocado intr-un singur fel (facandu-l piure si amestecandu-l cu piper si zeama de lamaie). Dar e geniala si ideea propuse de tine, fiind taiat destul de mic. Iar branza sarata cred ca ii ia greata. Abia astept sa-ncerc combinatia propusa de tine. Thank you!!! ♥

    Like

    1. Mulțumesc frumos! 😘 Combinația mea preferată de iaurt este cu banane, nuci și miere. 😍 Iar avocado chiar îmi place și îl mănânc în mai multe feluri; în loc de unt, cu omletă, piure pe pâine prăjită, cum ai spus și tu. Mă bucur că ți-am fost de ajutor ☺️ Kisses

      Liked by 1 person

Leave a Reply

