Beauty

Favoritele verii | SUMMER 2016 |

Cred că cei care iubesc anotimpul vara numără cu tristețe zilele rămase. Deși, puterea soarelui a cam pălit în ultima vreme, iar schimbările bruște de la 30 de grade la 15, de la caldură sufocantă la ploi torențiale și vânt, nu prea îmi mai trezesc sentimentul de vară ca altădată.

Pe lângă toate acestea.. îmi place vara și îmi plac produsele și lucrurile pe care le folosesc vara! Iar anul acesta am adunat câteva favorite..

Make-up

 

Paleta The Blushed Nudes, MAYBELLINE NY

→ Cele 12 nuanțe din această paletă mi se par incredibile și atât de potrivite pentru pielea bronzată. Nu sunt adepta fardurilor de ochi sidefate, dar acestea îmi plac la nebunie; le pot combina în foarte multe feluri pentru a realiza un make-up de zi sau de seară.

IMG_9816

IMG_9819



Paleta Master Contour, MAYBELLINE NY

→ Mi-am conturat pomeții în această vară cu acest kit și cu siguranță o s-o mai fac. Și nu, nu cum o face Kim Kardashian sau alți make-up artiști. Fardul maro l-am folosit ca bronzer, cel roz ca blush, iar celălalt ca și highlight discret 🙂

IMG_9817

IMG_9820.JPG


Paleta Highlight Rose Glow (No.020), REVLON

→ Un alt highlight care îmi place este cel de la Revlon, însă îl folosesc individual, fără bronzer sau blush pentru că este foarte pigmentat și puternic.

IMG_9821

IMG_9822.JPG


Fondul de ten Matte+Poreless (Natural ivory No. 112), MAYBELLINE NY (Ediția FITme!)

→ Mereu am avut probleme cu fondul de ten, având impresia ca nu mi se potrivește niciunul. Am tenul foarte uscat, mai ales iarna și cu greu îmi găsesc unul perfect și ca nuanță, dar și pentru tipul de ten. Pe acesta i l-am „furat” mamei mele 😀 pentru că m-am îndrăgostit la prima aplicare. Îl recomand!

IMG_9823


Rujul Nude Balm (Nourishing nude No. 818), L’OREAL

→ Cam rar folosesc ceva pe buze în afară de balsam, pentru că nu prea suport să-mi mi le simt încărcate și să mai am și grijă atunci când mănânc sau beau ceva. Dar acesta de la L’Oreal oferă o catifelare și strălucire buzelor!

IMG_9808

IMG_9809


Matte Lipcolor (Flirtation No. 620), REVLON

→ O pată de culoare vara este necesară uneori. Și cum mai bine decât cu o culoare îndrăzneață pe buze, combinată cu un machiaj discret al ochilor.

IMG_9806

IMG_9807



Îngrijire personală


Uleiul pentru păr Lustrous Oil Serum, L’OREAL

→ După ce părul a fost spălat, uscat și chiar aranjat, un strop din acest ulei este perfect pentru un final touch. Îți aranjează firele rebele fără a lăsa aspectul de păr uleios.

IMG_9815.JPG


Gel de curățare (No. 116028), BALEA

→ Mult timp am folosit ca demachiant varianta cea mai simplă și rapidă ..șervețelele umede. Dar dacă aveam mai mult machiaj la ochi, începeau să mă usture. Așa că am descoperit în magazinele DM acest gel de curățare a feței care îmi place mult, îndepărtează machiajul foarte bine, iar după, chiar îți simți fața proaspătă și curată!

IMG_9814.JPG

 

Deodorant spray (Hibiscus No. 125162), BALEA

→ Tot din gama Balea, am folosit toată vara deodorantele spray. Acesta este ultimul pe care l-am cumpărat și la fel ca și celălalte (mai puțin cel Extra Dry) funcționează foarte bine.

IMG_9813

 

Lac de unghii (Light Pink), FOREVER 21

→ De mult timp nu mă mai complic în a-mi face o manichiură cu mai mult de o culoare, cu model sau alte artificii. Iar vara aleg mereu culori deschise, care s-ar potrivi cu mai multe ținute.

IMG_9782

 

Dezinfectantul de mâini PocketBac (Beautiful day), BATH&BODY WORKS

→ Când afară sunt 35 de grade și vrei să îți cureți mâinile dar nu ai unde, dezinfectantul de la BBW este ideal, iar mirosul foarte fresh persistă mult timp.

IMG_9812

 

Balsamul de buze EOS

→ Cel din poză este doar unul pe care l-am folosit vara aceasta, foarte hidratant, foarte practic, drăguț și gustos. Îmi place tare !

IMG_9810

IMG_9811

 

 

Haine & accesorii

 

Fustă petrecută, FOREVER 21

→ Am purtat această fustă la nebunie vara aceasta. Când nu știam în ce să mă îmbrac, îmi luam fusta. Cu teniși, cu sandale, cu tricou, cu bluză, dimineața, seara. Fiind din denim, se asortează și foarte ușor. O ador. ♥

IMG_9801

 

Sandale FIONI

→ Așa tocuri comode n-am avut în viața mea!

IMG_9804.JPG

 

Ceas NINE WEST

IMG_9784

 

Cercei H&M

IMG_9779.JPG

 

img_6829

 

 

 

 

9 thoughts on “Favoritele verii | SUMMER 2016 |

  1. Fondul acela de ten o sa-l tin minte pentru cand se termina al meu. Iar gloss-ul mat l-am mai vazut si la alte bloggerite si m-a cucerit de prima data. Insa la capitolul acesta, al produselor pentru buze, stiu ca am suficiente si chiar am reusit in ultima vreme sa rezist tentatiilor – si-s foarte mandra de reusita 😀

    Like

    1. Am căutat prin marketuri la produsele Maybelline acest fond de ten, dar nu am găsit nimic din gama Fit me.. Sper ca până mi se termină să dau de el pe undeva. Mie nu imi prea place să port ceva pe buze, dar mă sacrific de dragul produselor frumoase. 😁
      Ține-o tot așa! 😘

      Like

  2. De ceva timp urmăresc fondul de ten de la Maybelline. Are acoperire medie? 😁
    Pe YouTube aud des ca este un produs drugstore foarte bun raportat la prețul pe care il are.
    Kiss 😘

    Like

    1. Eu cred că are o acoperire foarte bună, iar pt mine funcționează perfect.. Nu am multe imperfecțiuni pe față, dar cele care există, sunt acoperite 😅 Tenul meu este și foarte uscat și cu toate astea s-a adaptat foarte bine și nu mi se vede urat nici după câteva ore de la aplicare. Pupici 😘

      Liked by 1 person

  3. Cu siguranța 😉 următoarea achiziție cred ca va fi aceasta 😸 m-am plictisit de True Match de la L’oreal si de Revlon Colorstay. Vreau sa încerc ceva nou 😁

    Like

Leave a Reply

