Beauty · Lifestyle

Lentile de contact + funny stories

Când aveam în jur de 6 ani, părinții mei au observat că mă uitam la televizor prea aproape, nu vedeam bine literele de la distanță ș.a. A urmat un control la oftalmologie și deznodământul tragic pentru mine la vremea aceea: trebuia neapărat să port ochelari de vedere. Deși îmi ofereau un comfort vizual și eram capabilă să văd totul clar, îi uram efectiv și abia așteptam să cresc mai mare să-mi pot cumpăra lentile de contact, deoarece știam că va trebui să îi port mereu. „Boala” se numește miopie, iar oftalmologul mi-a spus că o să îmi crească dioptriile câte puțin, dar continuu, până când o să mi se oprească și organismul din creștere.

IMG_9677.JPG

Am reușit să îmi cumpăr mult doritele lentile de contact la 17 ani, adică le port de 4 ani. Și cred că le-am pus cel puțin 350 de zile pe an :)). Până acum nu am avut probleme medicale din cauza lor, deși orice doctor recomandă purtarea doar periodică, mai la ocazii speciale.

KKAF1914

Le cumpăr la un set de 3 perechi și îmi ajung aproximativ un an de zile. Mi le pun după ce mă trezesc și le dau jos ori înainte să mă pun la somn, ori dacă vreau să mă demachiez mai repede. Pentru că le pun mereu înainte să mă machiez și le dau jos înainte să mă demachiez.

QZLO5536

Ele vin „împachetate” așa, individual. Pe un set de trei perechi plătesc 350 de lei și mereu le-am cumpărat din același loc, de la aceeași firmă.

IMG_9670.JPG

Le țin în recipientul lor în soluția care le și dezinfectează. Consum cam o sticlă și jumătate pe an, iar una costă 60 de lei.

IMG_9673

Nu știu dacă se observă lentilele, dar sigur se observă scamele din soluție :)).

IMG_9674

Ultima dată când am fost la control mi s-a spus că am puțin ochii uscați, ceea ce și simțeam. Dar asta depinde și de vremea de afară, dacă este aerul condiționat puternic sau dacă aerul de afară este foarte uscat. Așa că am cumpărat niște picături care să mă ajute. Acestea se pun în lentilă și dacă am nevoie pe parcurs, le aplic și în ochi.

IMG_9676

Tot când am ochii uscați folosesc și lacrimi artificiale, dacă nu reușesc să plâng natural. Glumesc :))

Funny stories

În prima zi în care am purtat lentilele la școală, am pus una din ele „pe dos” :)) Am simțit non stop că îmi pică din ochi și mai eram și speriată că nu știam ce se întâmplă și de ce se simte așa. Mi-am dat seama abia când am ajuns acasă.

Cum sunt o organizată :)), o pun prima dată în ochi pe cea stângă și o dau jos prima dată pe cea dreaptă, pentru că am dioptrii diferite și nu trebuie să le încurc. Ceea ce, bineînțeles că s-a întâmplat. Și am mai și ieșit prin oraș. Tare ciudat mai vedeam.

Altă dată am pus stânga în ochi, iar cealaltă mi-a picat pe covor. Covor colorat. Și..caută lentila invizibilă cu jumătate de ochi..

 

WCIB0919

 

img_6829

Leave a Reply

