Beauty · Lifestyle

Colecția mea   | EOS |   Bath&BodyWorks | 

Ador tot ce înseamnă produse de îngrijire personală și mi-ar plăcea să am un mini magazin la mine acasă, chiar dacă nu le pot folosi pe toate. Îmi place dă le admir, să le simt mirosurile speciale și să știu că sunt ale mele :)).

De curând am început să folosesc produsele EOS,  deși știam despre balsamul de buze, nu mi se părea cine știe ce. Însă chiar am fost plăcut surprinsă de aceste produse și le recomand 🙂

EOS

Cremă de corp (Body Lotion 200 ml) 

DELICATE PETALS, BERRY BLOSSOM


Cremă de mâini (Hand Lotion, Fast Absorbing 24hour moisture) 

CUCUMBER, FRESH FLOWERS, BERRY BLOSSOM


Balsam de buze (Lip Balm) 


*Preferatele mele sunt urmatoarele două, cu extract de mentă și lapte de cocos. 


Bath & BodyWorks

Nu cred că în toată lumea asta există o cremă mai bună decât cele de la BBW! Acum 3 ani am avut una singură de care m-am îndrăgostit iremediabil! Toate produsele lor miros de vis… Sunt absolut speciale și persistă aroma câteva ore, iar de parfum pot uita atunci când folosesc aceste creme pe corp. Le iubesc pur și sinplu aș îndemna orice femeie să facă rost de un astfel de produs pentru că merită din orice punct de vedere. 💕


Cremă de corp (Body Lotion – Shea and Vitamin E) 236 ml, 226 ml, 88 ml

SWEET PEA, JAPANESE CHERRY BLOSSOM, PARIS AMOUR


BEAUTIFUL DAY, HELLO BEAUTIFUL


PARIS AMOUR


SEA ISLAND COTTON, ENDLESS WEEKEND, WHITE CITRUS


JCB, PARIS AMOUR, PINK CHIFFON


SWEET MAGNOLIA & CLEMENTINE


Japanese Cherry Blossom – un miros foarte romantic, pe care îl prefer după fiecare baie fierbinte de iarnă


*Produsele mele preferate sunt cele din gama Beautiful Day. Combinația de măr verde, margarete sălbatice și bujori proaspeți este perfectă și extrem de fresh.  O folosesc în fiecare zi de vară, iar pielea mea se simte minunat.


Dezinfectant de mâini (Antibacterial Hand Gel, 29 ml) 

MAD ABOUT YOU, A THOUSAND WISHES, CHAMPAGNE SPARKLE, BEAUTIFUL DAY, DAZZLING DIAMOND, GOLDEN PINEAPPLE, WHIPPED VANILLA CREAM



Săpun de mâini (Hand Soap – Deep Cleansing) 

JCB, BLACK CHERRY MERLOT


DANCING WATERS, BEAUTIFUL DAY


EUCALYPTUS MINT, FIJI WHITE SANDS



Gel de duș (Shower Gel – 295 ml) 

Singurul care mi-a mai ramas :))




4 thoughts on “Colecția mea   | EOS |   Bath&BodyWorks | 

  1. O my God you have a lot! Ce-i drept, mi-ar placea acum sa fiu la tine acasa si sa deschid fiecare sticluta in parte 😀 Sunt cea mai curioasa persoana cand vad un ambalaj de lotiune sau de gel de dus (chiar si pentru barbati).

    Like

Leave a Reply

