Some thoughts

Iubirea mea de acum


Până acum îmi exprimam iubirea în mii de cuvinte. Puteam să fac declarații la minut pentru orice situație în care mă aflam sub explozia aia de sentimente. Foloseam cele mai impresionante epitete și metafore, îl uimeam de-a dreptul! Puteam chiar să umplu pagini întregi.

Dar acum, acum e altfel. Nu mai este nevoie să spun ce simt. E de ajuns să arunc o privire, să mă uit ochi în ochi și … să tac.

Am ajuns sa iubesc liniștea și lipsa declarațiilor de dragoste. Pentru că le simt. Simt orice vorbă nespusă și vibrație transmisă.

Bineînțeles că orice femeie are nevoie și de o confirmare din când în când, iar inima ei nu va fi niciodată rănită de o vorbă caldă, sinceră și plină de dragoste!

Dar faptele.. Nu se compară cu milioane de cuvinte! Un gest simplu precum să te trezești dimineața cu o cafea caldă gata pregatită așa cum îți place ție; cu lapte și două lingurițe de zahăr. Plus un sărut dulce pe frunte și un “Neața, iubirea mea!” sau “Ți-am adus o ciocolată că mi-ai spus că ai pofta.”. Eu prefer asta!

Detaliul mic care dovedește că și printre meciul de la TV, jocul de pe laptop sau butonatul telefonului, el e atent la tine. La ce spui și la ce îți dorești!

Dacă asta nu e iubire, atunci ce ?!

Leave a Reply

