Goodies

Pasta #2

Tagliatele cu pui și ciuperci

Mult prea cald astăzi pentru a găti, ba chiar și pentru a mânca ceva “greu”. Dar cum, indiferent de vreme sau zi, trebuie să ne hrănim totuși cu ceva.. Eu am ales să pregătesc un alt tip de paste care îmi place mult și este simplu și rapid. (Nu de alta, dar dacă țin aragazul aprins mai mult de o oră, bucătăria se transformă într-o adevărată saună.)


Ingrediente: 

[ 3 porții ]

  • 300 g tagliatele
  • 300 g ciuperci
  • 1 bucată piept de pui
  • 300g smântână
  • 1 gălbenuș de ou
  • Ceapă verde
  • Mărar
  • 3 căței de usturoi
  • Sare și piper după gust


Mod de preparare: 

Ca să îmi fie mai ușor atunci când gătesc și ca să nu uit vreun ingredient, mi le așez de la început pe toate pe masă, cum am făcut și în cazul de față. Am tăiat totul în bucățele cât mai mici, după care am făcut niște poze 😄 …………… Am pus atât apa la fiert cu un strop de ulei și puțină sare, cât și bucățile de pui în tigaie (fără ulei). Lucrăm pe două ochiuri pentru a grăbi procesul 😄. Când puiul a fost aproape făcut, am adăugat și ceapa verde, iar dacă apa este potrivită, punem și tagliatelele la fiert. Când puiul a fost gata, l-am tăiat în fâșii micuțe. Între timp am adăugat și ciupercile în tigaia încinsă. Când “vedetele” rețetei au fost ambele gata, le-am pus laolaltă în aceeași tigaie cu smântâna amestecată cu gălbenușul de ou și am lăsat totul la fiert pentru aproximativ 5 minute la foc mediu.

Apoi peste tagliatelele fierbinți am adăugat compoziția cu puțin ‘topping’ de ceapă verde proaspătă. Și.. Gata!

Poftă bună!

Leave a Reply

