DIY

Do It Yourself #1

TĂBLIȚĂ DE BUCĂTĂRIE

Tăblița & banda dublu adezivă se pot cumpăra de la Jumbo




Tăblița am lipit-o pe perete în bucătărie și i-am atașat poze care mie mi-au plăcut mult (+un orar de RATT 😂 ). Ele au anumite mesaje motivaționale sau sunt specifice zonei de gătit/mâncat. Dar prind mereu și post-it uri pentru a nu uita ceva important sau pentru a lasa un mesaj. 


LUMÂNĂRI DECORATIVE


Eu am multe lumânări parfumate în casă, dar îmi place să mă și joc câteodată și să încerc să fac lucruri noi. Poate acestea nu sunt cele mai frumoase sau reușite însă, cu un moment de inspirație și imaginație puteți face lucruri pe care le veți folosi ca elemente decorative în casă. 

Dacă v-a plăcut și o să încercați și voi, nu ezitați să îmi trimiteți rezultatul !



2 thoughts on “Do It Yourself #1

Leave a Reply

