Goodies

Pasta #1


Pastele sunt,pentru mine, cea mai gustoasă și rapidă soluție pe care o pun în aplicare arunci când nu am timp sau dispoziție pentru a găti sau pentru a-mi potoli foamea care apare cam des pe la ora 8 seara. 😁

Îmi plac foarte mult și încerc diferite combinații de ingrediente, sosuri și tipuri de paste.

Recent, am testat o “rețetă” (am cumpărat mai multe produse și când am ajuns acasă mi-am dat seama cam ce aș putea pregăti din ele) și nu eram sigură dacă o să fie la fel de bună la gust ca pastele pe care le făceam mai mereu..dar mi-am pozat totul, just in case. Iar rezultatul a fost unul delicios și abia aștept să le pregătesc din nou!

😊

INGREDIENTE:

[ 3 porții ]

  • 300 g penne
  • 3 bucăți cârnați Cabanos
  • 3 ciuperci Champignon mari
  • Sos roșii
  • Parmezan ras
  • Sare și piper după gust


Am început prin a tăia în felii mici bucățile de Cabanos și ciupercile.


Pentru sos, am folosit o combinație; jumătate roșii tocate în suc de roșii, iar cealaltă jumătate sos Arrabiata (care este picant). L-am folosit pe cel din poză.


Am pus cârnăciorii la fript fără ulei și apa la fiert pentru paste.


Când au fost gata, i-am dat la o parte și am pus ciupercile în tigaie, tot fără ulei.


Când au fost gata și ciupercile, am adăugat cârnăciorii și am presărat sare și piper după gust.


Apoi am dat la foc mic și am pus și sosul peste.


Și jumătate din cantitatea de parmezan.


După ce am lasat puțin să fiarbă, am pus pastele, amestecând totul. (Observați raza de soare pe pennele mele 😅)


Am pus o porție într-un vas.


Iar după am folosit și restul de parmezan și le-am băgat la cuptorul cu microunde pentru circa 8 minute.


Pennele mele rustice s-au copt foarte puțin, iar acesta este rezultatul !


Dacă o să încercați și voi, îmi puteți trimite poze aici sau pe contul meu de Facebook și de Instagram (Username: Cristina Paraschivu, ambele).



Poftă bună! 😄 

4 thoughts on “Pasta #1

Leave a Reply

