Some thoughts

Know yourself first! 

Indiferent de vârsta pe care o avem, considerăm că suntem singurele persoane care ne cunoaștem pe noi înșine cu adevărat. De fapt, cred că asta este o mare minciună și consider că ne este mai ușor să cunoaștem și să înțelegem alte persoane decât pe noi. Este mai simplu să analizăm comportamentul altora, să fim atenți la ce și când spun ceva, la cum reacționează în anumite situații. Ce stil vestimentar abordează, ce filme preferă sau ce muzică ascultă (asta nu e greu, trebuie doar sa căutăm persoana “x” pe Facebook). Iar apoi tragem anumite concluzii. Punem etichete celorlalți în mintea noastră, așa cum i-am perceput noi ca fiind, iar acestea bineînțeles că se schimbă cu timpul din “ce drăguță e prietena mea”, în “ce mi-a facut nenorocita” sau “ce urât s-a vopsit tipa aia, nu mai e frumoasă”. 

Daaaaar…..

I couldn’t help but wonder (cum spunea Carrie Bradshow), dacă suntem atât de ocupați să îi cunoaștem pe ceilalți, când mai avem timp să ne cunoaștem pe noi ? 
De multe ori stăm singuri, dar de fapt, nu petrecem acel timp cu propria persoană. 
Eu sunt de părere că abia acum încep să mă descopăr. Ceea ce îmi place să fac cu adevărat, locurile în care îmi place să merg și persoanele cu care vreau să fac toate acestea. De ceva timp încerc să elimin din viața mea tot ceea ce nu îmi face bine, să mă detașez de ce înseamnă negativ și să nu mai accept orice din partea oricui. 

Un alt aspect la care lucrez este părerea celorlalți. Sunt conștientă că nu îmi va fi niciodată de folos dacă o ascult, ba chiar de foarte multe ori am regretat că nu am facut ceea ce am simțit. 

Deci, indiferent ce te mulțumește pe tine, e ok! 

Nu există o competiție între tine și restul lumii! Nu primește nimeni un premiu dacă a mers în mai multe cluburi luna aceasta ! Sau dacă și-a cumpărat mai multe perechi de pantofi… Dacă tu ești împlinit și fericit cu ceea ce faci, atunci e lucrul potrivit! 😉


Întâi cunoaște-te și așa îți poți da seama ce trebuie să lași să se apropie de tine și de sufletul tău! 

Investește timp în tine și în plăcerile tale. 

After all.. Nothing is bad if it feels good.

4 thoughts on “Know yourself first! 

Leave a Reply

