Uncategorized

21 lucruri despre mine !

Îmi doream de mult acest lucru, așa că mi l-am facut astăzi cadou.

Am căutat curajul și hotărârea în mine pentru a face ceea ce îmi doream de mai mult timp. Am ignorat teama și gândul că nu o să fiu capabilă. Iar acum îndrăznesc să încep ceea ce pentru mine înseamnă exprimare, inspirație, plăcere, relaxare și regăsire. 

Așa că, m-am gândit ca astăzi, de ziua mea, la exact 21 de ani, pe 21 aprilie, să îmi fac acest cadou!

Sper cu mare entuziasm că o să ajung la inimile voastre și vă invit să mă descoperiți prin 21 lucruri despre mine ! ☺️ 

  1. Locuiesc singură momentan, în Timișoara.
  2. Sunt studentă în anul doi la UVT, specializarea Resurse Umane.
  3. Am un frate pe nume Sebastian, cu 5 ani mai mic.
  4. Părinții mei sunt despărțiți, iar mama mea locuiește de puțin timp în America. 
  5. Orașul meu natal în care merg cu cel mai mare drag este Drobeta Turnu Severin
  6. “Sufăr” de miopie de când eram foarte mică, așa că port lentile de contact sau ochelari de vedere.
  7. Am doar 1,60 m înălțime.
  8. Îmi place să fac poze la orice, atâta timp cât admir un lucru, peisaj sau persoană.
  9. Prietena mea cea mai bună este mama mea.
  10. Am o relație stabilă cu iubitul meu din liceu care dureaza de 4 ani. (and counting)
  11. Nu suport ca umerașele să fie puse în direcții diferite în dulap ! 
  12. Îmi place să merg singură la cumpărături pentru a nu fi influențată de părerea celorlalți și a petrece oricât de mult timp am nevoie. 
  13. Am o slăbiciune pentru copiii mici și grăsuni și pentru bătrâneii drăguți și neajutorați. 
  14. Îmi beau cafeaua doar cu mult lapte și zahăr. 
  15. Sunt antitalent la orice sport posibil (eram prea fricoasă când eram mică să pot încerca orice tip de sport) 
  16. Nu mă prea încântă ideea de a merge în club doar pentru că toți o fac; prefer să ies într-un loc drăguț, să beau un pahar de vin cu o companie plăcută. 
  17. Nu pot să dorm cu lumină sau gălăgie. 
  18. Iubesc să merg la munte în orice anotimp. 
  19. Îmi place să fac mâncare, dar o prefer pe cea plăcută ochiului decât pe cea cantitativă. 
  20. Până acum nu m-am vopsit și nici nu am avut vreodată unghii false :))
  21. Învăț să mă iubesc atât cu defectele, cât și cu ale mele calități și să apreciez tot ceea ce am și toate persoanele din jurul meu. 
2 thoughts on “21 lucruri despre mine !

Leave a Reply

